Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym Naszeswieta.pl. Dbamy o to, aby każdy zakup był udany, jednak rozumiemy, że czasami można zmienić zdanie. W przypadku, gdy będziesz chciał zwrócić zakupiony produkt, poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące naszej polityki zwrotów, zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa.

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zakup przez internet) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji w sposób jednoznaczny (np. wysyłając formularz odstąpienia od umowy lub informację o odstąpieniu na nasz adres e-mail).

2. Warunki zwrotu

Aby zwrócić towar, musisz spełnić następujące warunki:

  • Produkt musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, gotowym do ponownej sprzedaży.
  • Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy.
  • Koszt zwrotu towaru ponosi klient. Prosimy o odesłanie produktów na adres po wcześniejszym powiadomieniu mailowym.

3. Wyjątki od prawa do odstąpienia

Zgodnie z ustawą, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • Towarów, które zostały zapakowane lub spersonalizowane na życzenie klienta (np. upominki z dedykacją, produkty wykonane na specjalne zamówienie).
  • Produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia.

4. Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu zwróconego towaru, niezwłocznie dokonamy jego weryfikacji. Jeśli spełnia on warunki zwrotu, zwrócimy Ci całą kwotę za produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwrotu. Zwrot nastąpi na numer konta bankowego, który podasz w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki nie jest zwracany.

5. Jak zgłosić chęć zwrotu?

Aby zgłosić chęć zwrotu, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres e-mail: naszeswietakontakt@gmail.pl.